Monday, April 07, 2008

Sufiah Yusof Calon Ketua Puteri UMNO?



I have had some of the best sex I ever had working in this job ... I certainly get my needs fulfilled through work ...

(Saya telah dapat antara jima' yang terbagus saya pernah rasa dari membuat kerja ini ... saya setentunya dapat memuaskan keinginan saya melalui kerja ...)


Dr Mashitah, Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri yang ditugaskan menjaga hal ehwal agama Islam, semestinya akan dapat bersimpati dengan pilihan kerjaya Sufiah Yusof, seorang wanita rakyat Britain, baka separuh Malaysia melalui ibunya yang asal Johor.

Sufiah selaku bekas pelajar Oxford University -- universiti yang sama tempat Khairy Jamaluddin Menantu Dollah Badawi kononnya pernah belajar -- sudah tentu akan dapat memberi input kepimpinan dan intelektual yang tinggi kepada pergerakan Puteri UMNO.

Perlantikan Sufiah seorang graduan Oxford sebagai Ketua Puteri UMNO adalah cocok dan complementary, melengkapi Khairy yang juga seorang graduan Oxford sebagai Ketua Pemuda UMNO.

UMNO bagaimana pun mesti bertindak cepat untuk membuat booking, kerana, manalah tahu saf penasihat-tidak-rasmi-wal-belakang-tabir kerajaan PAS Negeri Kelantan yang sangat berpengaruh itu melalui network mereka mungkin sudah pun mengorak langkah merebut Sufiah.

1 comment:

Anonymous said...

Wow, Kalau semua awek melayu cam ini kat sini kan bes....sleuro slurp...